ویدئو جراحی فک و صورت

بسیاری از افراد که به دنبال یافتن بهترین متخصص جراحی فک و صورت هستند، تمایل دارند تا نمونه درمان‌های بیشتری را از متخصص موردنظرشاه مشاهده کنند. در واقع می توان گفت، یکی از نکات در انتخاب متخصص توجه به نمونه کارهای قبلی و رضایت بیماران است.

ویدئو تغییرات چهره بعد از جراحی فک

جراحی فک یکی از جراحی هایی است که تغییرات زیادی را در چهره افراد ایجاد می کند. این جراحی که هم جنیه درمانی دارد و هم جنبه زیبایی، توسط متخصصان بسیاری انجام می‌شود. تغییرات چهره در جراحی فک یکی از نشانه‌های درست انجام شدن جراحی است. جراحی فک بالا یا پایین و یا دیگر انواع جراحی، سبب می شود تا دندان‌ها در جای درست خود قرار گرفته و تراز داشته باشند. بنابراین شما می‌توانید با مشاهده تغییرات چهره در ویدئوهای دکتر هومن هوشنگی، از تصمیم خود اطمینان حاصل نمایید.

ویدئو جراحی همزمان دو فک و چانه

یکی از انواع جراحی های فک و صورت، جراحی همزمان دو فک و چانه است. در این جراحی، متخصص به طور همزمان تمامی مشکلات مربوط به ناهنجاری های فک و چانه را برطرف می‌نماید. دکتر هوشنگی به عنوان یک متخصص فک و صورت که تجربه زیادی در این حوزه دارد، نمونه درمان ها و رضایت زیادی را از بیماران داشته است. تمامی ویدئوهای مربوط به تغییرات چهره جراحی همزمان دو فک و چانه در بالا آورده شده است.