نکاتی مهم درمورد انواع راههای برجستگی گونه

نکاتی مهم درمورد راههای برجستگی گونه

 cheek surgery

نکاتی مهم درمورد انواع راههای برجستگی گونه

مطمئنا افرادی را دیده اید که برجستگی های خاص و زیبایی در چهره خود بخصوص گونه ها دارند. افرادی مانند سلبریتی ها. راههای مختلفی برای این جراحی زیبایی وجود دارد. جراحی گونه برای برجسته سازی آن یکی از راههای پر طرفدار زیبایی چهره می باشد. این کار توسط جراح پلاستیک یا جراح فک و صورت انجام می پذیرد. در این مطلب قصد داریم نکاتی مهم درمورد انواع راههای برجستگی گونه در کلینیک دکتر هومن هوشنگی در زعفرانیه صحبت نماییم.

انتخاب های گوناگون برای بهبود مشکل در ناحیه گونه

انواع راههای برجستگی گونه وجود دارند. برخی از مهمترین و شایعترین راهها عبارتند از

روش‌های گونه گذاری بدون جراحی

از جمله این راهها مربوط به استفاده از مواد قابل تزریق به گونه مانند تزریق ژل و تزریق چربی می باشد.

تزریق چربی معمولا به تنهایی سبب بهبود ظاهر می گردد. با این روش خطوط پایین صورت با بالا آوردن و تقویت کردن بافت‌های بالایی انجام می‌شود .انتقال و پیوند چربی از مناسب ترین راههای بدون عوارض و موقتی برای این منظور می باشد.

دوام تزریق ژل و فیلر مسبت به چربی بیشتر است.  به گونه ای که چربی بعد از گذشت زمان تا 80 درصد جذب بدن می گردند.

روش گونه گذاری جراحی

 از دیگر روشهایی که برای این منظور استفاده می گردد، روش جراحی کاشت ایمپلنت و پروتز گونه رایج ترین این راه می باشد. در این روش درمان بصورت دائمی می باشد. و دارای انواع مختلف می باشد.

ماندگاری ایمپلنت های استفاده شده در پروتز زیبایی گونه

معمولا یکی از سوالاتی که در مورد هر درمان زیبایی انجام می گیرد، ماندگاری و طول عمر درمان می باشد. در بالا کمی راجع به این موارد صحبت نمودیم . ایمپلنتهای گونه بر روی استخوان گونه قرار میگیرد و با استفاده از پیچ های مخصوص تثبیت می گردند. به عبارت دیگر این ایمپلنت ها بر خلاف تزریق ژل و چربی یک بخش دائم از استخوان گونه ها می گردند.

ممکن است برای شما این سوال هم پیش آید که اگر از درمان منصرف شدیم چه باید کنیم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. امکان برداشتن پروتز گونه در هر زمانی ممکن است. این کار با یک بیهوشی موضعی انجام می گیرد.

اندازه مناسب ایمپلنت

برای فهمیدن این مسئله جراح متخصص با بررسی چهره و آزمایشات بیمار ، خواست بیمار، علت درخواست بیمار، ممکن است به علت آسیب دیدگی گونه باشد. با استفاده از تجربه خود از آزمایش ایمپلنت بر روی صورت بیمار بهترین سایز پروتز را در نظر می گیرند. بدین طریق مناسب ترین ایمپلنت از نظر اندازه و ظاهر برای بیمار انتخاب می گردد.

طول دوره ریکاوری چقدر است؟

دوره ریکاوری برای ایمپلنت های گونه برای افراد مختلف متفاوت است. معمولا اکثر بیماران پس از هفت روز می توانند به فعالیت عادی روزمره خود باز گردند. بسیاری از افراد هم با توجه به شرایط بدنی آنها می توانند بعد از 3 تا 4 روز به سر کار خود بازگردند.

دوره ریکاوری بستگی به مقدار تورم گونه دارد. این بدین معنی است که برخی افراد ممکن است ورم بیشتر یا کمتری داشته باشند. که این مسئله خود به موارد مختلفی همچون فیزیولوژی بدن فرد، نوع و جنس پروتز مورد استفاده و از این قبیل موارد بستگی دارد.

مسئله دیگری در مورد طول دوره ریکاوری عمل کاشت ایمپلنت گونه مطرح می گردد. این مسئله مربوط به بازگشت توانایی خندیدن و اخم کردن بیمار می باشد. طول دوره ریکاوری در این زمینه معمولا بین هفت تا ده روز می باشد. به طور کلی در صورتی که شاغل می باشید و نیاز به گرفتن مرخصی برای این درمان دارید می توانید یک هفته مرخصی بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]