متد مختلف برای تناسب گونه

متد مختلف برای تناسب گونه

در چندین مقاله راجع به راههای مختلف برجسته سازی گونه صحبت نمودیم. راههایی همچون انواع جراحی زیبایی گونه، تزریق چربی، تزریق ژل و استفاده از نخ های لیفت میتوان نام برد. در این روش با افزایش حجم بافت نرم گونه موجب برجسته سازی گونه می شوند. این در حالیست که برعکس جراحی پروتز گونه این روشها، موقتی هستند. در این مطلب به بررسی متد مختلف برای تناسب گونه توسط دکتر هومن هوشنگی جراح  فک و صورت در زعفرانیه می پردازیم.

گونه های بسیار کوچک

افرادی که استخوانهای بخش میانی صورتشان به درستی رشد نکرده باشد، گونه های بسیار کوچکی دارند. در  این مواقع صورت آنها لاغر و در برخی مواقع بدون قرینه نشان می دهد. در این افراد معمولا فقط پروتز گونه کافی نیست. بلکه در قسمت پایینی حدقه آنها هم پروتز به کار می رود. بهمین دلیل در اینگونه افراد نیاز به دو یا چند نوع پروتز برای جاهای مختلف صورت نیاز می گردد.

تخلیه چربی چیست؟

در برخی افراد بافت نرم صورتشان بسیار ضخیم است. در این افراد بعد از راههای برجسته سازی گونه برای زیباتر نمودن و بالابردن جذابیت نتیجه کار از درمانهای مکمل استفاده می شود. یکی از این درمانهای مکمل تخلیه چربی لوپ ها می باشد. در صورتی که در این افراد این روش بعنوان یک درمان مکمل برای کاشت پروتز گونه استفاده گردد، اثر فوق العاده ای در جذابیت نتیجه دارد.

قرینگی صورت

یکی از مهمترین موارد در روشهای برجسته سازی گونه برقراری قرینگی صورت می باشد. در حین درمان برجسته سازی گونه فرقی ندارد که ازکدام روشها هم استفاده شود. اگراین امر رعایت نشود، نه تنها جذابیت فرد اصلاح نمی شود،بلکه تاثیرات منفی در چهره فرد دارد. برای ایجاد قرینگی صورت از تزریق یا تخلیه چربی یا تغییر سایز گونه ها استفاده می شود.

گردتر شدن صورت

علاوه بر برجسته نمودن گونه ها برای تناسب گونه، از روشهای کاشت پروتز گونه و تزریق چربی و ژل برای گرد شدن صورت هم استفاده می شوند. این حرف بدین معنی است که عرض صورت را افزایش می دهند. بر عکس این مورد هم قابل اجرا می باشد. بدین معنی که برخی افراد قصد دارند صورتشان لاغرتر گردد. این افراد با کاهش چربیهای ناحیه لوپ می توانند به خواسته خود برسند.

در آقایان به علت بالا بردن جذابیت  چهره آنها بهتر است، کناره های صورت آنها برجسته شود. بنابراین بهترین و راحتترین راه استفاده از روش تزریق چربی می باشد.

افزایش سن

حجم گونه های انسان با بالارفتن سن کم می شود. در این افراد حجم گونه ها خیلی کم می باشد. برای این افراد نیاز به درمان جوانسازی پوست می باشند. برای جوانسازی صورت، در این افراد نیاز به درمانهای جانبی می باشد. بعنوان مثال کاشت پروتز دندان، تزریقهای چربی، ژل و نخهای لیفت درمانهای جانبی برای جوانسازی و برجستگی صورت برای این افراد می باشند.

انتخاب جراح

در موارد زیادی مشاهده شده است نصب نامناسب پروتز گونه، عوارض زیادی برای فرد ایجاد کرده است. بهمین دلیل گفته می شود که حتما در انتخاب جراح خود دقت نمایید. دکتر هومن هوشنگی جراح فک و صورت در زعفرانیه یکی از جراحان با تجربه و جوان می باشند. برای اطمینان از کار ایشان می توانید به بخش گالری سایت مراجعه نمایید و نمونه کارهای ایشان را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]