زاویه سازی فک در تهران

امروزه عمل زاویه سازی فک از متداول ترین عمل های زیبایی می باشد. گذر زمان و تغییر سلیقه ها و همچنین گستردگی ارتباطات با دنیای غرب موجب شده افراد بسیاری زاویه فک را یکی از مهم ترین عوامل زیبایی در نظر بگیرند. زاویه سازی فک علاوه بر افزایش زیبایی در چهره افراد موجب ایجاد تقارن در دو طرف صورت نیز می شود. اما این عمل زیبایی به چند روش صورت می گیرد. در ادامه برای آشنایی با زاویه سازی فک در تهران با ما در سایت دکتر هوشنگی همراه باشید.

زاویه سازی فک در تهران

انواع زاویه سازی فک

عمل زیبایی زاویه سازی فک به چند روش انجام می شود. یکی از ساده ترین روش های این عمل، تزریق ژل می باشد. با استفاده از تزریق ژل قسمت هایی از صورت که نیاز به برجستگی دارند، بهتر نمایان می شوند. اما پیش از رسیدن به این مرحله، متخصص با آنالایز کلی صورت و به دست آوردن تناسبات اعضای آن، میزان ژل تزریقی را محاسبه می کند. مقدار ژل تزریقی باید بسیار دقیق باشد. چرا که اگر این مقدار کم تر از مقدار مناسب باشد تغییری ایجاد نخواهد کرد. اگر هم بیش از مقدار مناسب باشد موجب بزرگ شدن و تغیر فرم فک خواهد شد. یعنی نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. به همین علت میزان آن بستگی به متخصص انتخابی و مهارت وی دارد.

نوع دیگری از این عمل جراحی با تراشیدن استخوان های فک صورت می گیرد. تراشیدن استخوان های فک و برش آن ها عملی بسیار حساس می باشد. باید با دقت عمل بسیار بالا توسط جراح فک و صورت انجام شود. پس از انجام آن با بخیه های ریز عمل به اتمام می رسد.

روش دیگری از زاویه سازی فک برای افرادی است که دارای صورت های کوچک می باشند. اما در ناحیه فک گردی صورت آن ها مشاهده می شود. در این حالت با ایجاد حفره هایی در داخل دهان در امتداد گونه و موها، نخ هایی عبور می دهند. این نخ ها موجب کشیدگی صورت می شود. بدین ترتیب زوایای فک توسط کشیدگی صورت به راحتی قابل مشاهده می گردد. این نوع از عمل ها مانند نوع تزریقی دوره نقاهت کوتاه تری دارند.

قیمت زاویه سازی فک در تهران

قیمت زاویه سازی فک در تهران

زاویه سازی فک که از موارد زاویه سازی صورت به است؛ به دلیل اینکه جزئی از عمل های زیبایی می باشد، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. غالبا شرکت های بیمه درمانی، هزینه های جراحی های زیبایی را تقبل نمی کنند. به همین دلیل تمامی مبالغ پرداختی در این گونه جراحی ها توسط افراد پرداخت می شود. همچنین عوامل متعددی در تعیین هزینه های زاویه سازی فک موثر هستند. عواملی نظیر متخصص، موقعیت مکانی کلینیک و نوع روش جراحی. برای زاویه سازی فک نیاز به متخصصی با مهارت بالا می باشد. این متخصص زیبایی باید با شناخت آناتومی صورت و مهارت محاسبه تناسبات صورت، بهترین نوع عمل و روش آن را انتخاب کند.

متخصص آگاه با توجه به فرم کلی صورت فرد، روشی را برای زاویه سازی در نظر می گیرد که مطلوب ترین نتیجه را در بر داشته باشد. موقعیت مکانی کلینیک نیز در تعیین هزینه های آن نقش بسزایی دارد. هر چه کلینیک در منطقه مرفه تری قرار داشته باشد، بدیهی است که مبالغ پرداختی افزایش می یابد. غالبا متخصص های زیبایی برای عمل های جراحی خود هزینه های ثابتی ارائه نمی دهند. به همین دلیل هزینه ها متغیر هستند. روش های زاویه سازی توسط نخ و تزریق ژل مقرون به صرفه تر هستند. اما جراحی با تراشیدن و برش استخوان های فک هزینه های بالایی در بر می گیرد.

زاویه سازی فک با فیلر

فیلر یکی از ژل های تزریقی در کلینیک های زیبایی است. امروزه بسیاری از جوان سازی های پوست و رفع چین و چروک ها نیز با تزریق فیلر صورت می گیرد. زاویه سازی فک توسط فیلر نیز بسیار متداول است. این روش به علت هزینه های پایین و انجام سریع بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با استفاده از فیلر نقاط شناسایی شده که نیازمند پر شدن هستند برای برجسته سازی استخوان های فک پر می شوند. در این حالت، فک استخوانی شده و موجب تغییر حالت چهره در جهت مثبت می شود.

البته موفقیت در این عمل مستلزم دکتری متخصص و حاذق می باشد. چرا که بسیاری از افراد با انجام این عمل نزد افراد بی تجربه و غیر متخصص، زیبایی چهره خود را تهدید می کنند. این مواد باید به میزان لازم و در نواحی درستی از فک تزریق شوند. تشخیص این موضوع تنها به میزان مهارت پزشک زیبایی بستگی دارد.

مراقبت های لازم پس از زاویه سازی فک

مراقبت های لازم پس از زاویه سازی فک

پس از انجام هر گونه عمل زیبایی، مراقبت های ویژه ای لازم است. زاویه سازی فک به علت حساس بودن آن ناحیه از صورت، بیش از دیگر نواحی نیازمند مراقبت می باشد.

پس از زاویه سازی فک انجام هر گونه عمل ورزشی ممنوع می باشد. همچنین باید از حمل وسایل سنگین برای مدت دو هفته پرهیز کنید. اعمال ورزشی و سنگین موجب باز شدن بافت های جراحی و یا فیلر می شود. همچنین با اعمال فشار به اعضای صورت، استخوان ها قابلیت ترمیم و بازسازی خود را از دست می دهند.

مصرف خوراکی های پروتئینی و ویتامین ها بسیار ضرروی می باشد. پس از انجام جراحی زاویه سازی فک، استخوان های برای بازیابی خود نیازمند کلسیم و دیگر ویتامین ها می باشند. به همین دلیل با مصرف مواد پروتئینی و ویتامین های موثر، سوخت بدن جهت تزمیم استخوان ها تامین می شود. ویتامین های مورد استفاده باید طبق دستور العمل تجویز شده توسط پزشک متخصص مصرف شوند.

مصرف غذاهای نرم و نوشیدنی در این زمان توصیه می شود. چرا که استخوان های فک در این حالت قادر به جویدن خوراکی های سخت نیستند. بنا بر این از مصرف مواد غذایی نیازمند جویدن بسیار مانند آجیل به مدت دو هفته خودداری کنید.

مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات نیز پس از زاویه سازی فک ممنوع می باشد. استفاده از دخانیات موجب احتمال عفونت در زخم ها و نواحی تزریقی می شود. در روز های ابتدایی پس از انجام زاویه سازی فک، زخم ها التیام نیافته اند. به همین علت امکان بروز عفونت در زخم ها بسیار بدیهی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]