جراح بینی در تهران

 

جراح بینی در تهران

Rhinoplasty surgeon in Tehran

جراحی بینی بالاترین آمار جراحی های زیبایی را در ایران به خود اختصاص داده است. جراحی بینی از سال ها پیش تا کنون، هم چنان مورد استقبال قرار می گیرد. این عمل، به دلیل ایجاد تغییرات اساسی و مثبت در چهره، آن طور که پیش بینی می شود، هرگز محبوبیت خود را از دست نخواهد داد. همچنین متخصصین زیبایی بسیاری نیز به انجام این عمل روی می آورند. اما تمامی متخصصین جراحی بینی، از مهارت بالایی برخوردار نیستند. کسب مهارت در جراحی بینی به کسب تجربه و دانش کافی نیاز دارد. برخی از متخصصین علاوه بر عدم دانش کافی، تجربه چندانی نیز ندارند. اما برخی دیگر با کسب این دو گزینه در کنار یکدیگر و به روز رسانی دانش خود، افراد موفقی در این زمینه هستند. حال به توضیحاتی درباره بهترین جراح بینی در تهران می پردازیم با ما در سایت دکتر هوشنگی همراه باشید.

رزرو نوبت و مشاوره از طریق واتساپ 09120740882

جراح بینی در تهران

ویژگی های بهترین متخصص عمل بینی در تهران

میزان مهارت و علم جراح

جراح بینی پیش از هر چیز، واجب است در این زمینه با شناخت آناتومی صورت آشنا باشد. این شناخت باید تا حدودی ماهرانه و با کسب دانش صورت گیرد. چرا که یک متخصص موظف به تشخیص تناسب بینی با اجزای صورت می باشد. چنانچه یک متخصص در اعمال چنین وظیفه ای قصور کند، قطعا جراح موفقی نخواهد بود.

شناخت آناتومی صورت، امکان ایجاد تناسب در صورت را به وی خواهد داد. یعنی متخصص قادر خواهد بود با برقراری تناسبات لازم میان چشم ها، لب ها و فواصل آن ها از یکدیگر، به تناسب اندازه بینی دست یابد. یک متخصص ماهر طبق سلیقه و یا بدون هیچ برنامه ای برای عمل بینی اقدام نمی کند. بلکه با معاینات لازم و شناسایی اندازه های اجزای صورت، بینی را آنالایز می کند. در این حالت استخوان های قابل تراشیدن را ارزیابی کرده و میزان تراشیده شدن آن ها را بررسی می کند. فاصله لب ها تا بینی پیش از عمل و بعد از عمل را ارزیابی می کند. با ارائه اطلاعات کامل و دقیق به فرد، او را از نحوه جراحی و نتیجه ها آگاه می کند.

بهترین جراح بینی در تهران

مشاوره صحیح و داشتن حس مسئولیت نسبت به بیمار

یکی دیگر از ویژگی های متخصصین زبده، ارائه مشاوره درست می باشد. یک متخصص حاذق برای جذب افراد و انجام عمل جراحی بر روی آن ها، نیازی به تبلیغات دروغین ندارد. به همین علت، در هنگام مراجعه اولیه افراد، آن ها را از تمامی معایب و مزایای جراحی بینی آگاه می کند. همچنین برخی از افراد، دارای بینی های کوچکی می باشند و عمل جراحی بینی برای آن ها چندان جایز نیست. چرا که با جراحی بینی بسیار کوچک تر شده و تناسب صورت فرد از بین خواهد رفت. به همین روی متخصص در جلسات اول مشاوره باید فرد را از این موضوع مطلع سازد.

اما در صورتی که افراد در این زمان اصرار به انجام جراحی داشته باشند، به سلیقه آن ها احترام بگذارد. همچنین با توضیحات لازم پیش از عمل، آن ها را نسبت به مراقبت های ویژه پس از عمل هوشیار کند. از تجویز دارو های غیر ضروری برای آن ها خودداری کند. پس از عمل نیز مانند زمان پیش از جراحی، پاسخگوی سوالات آن ها باشد.

فضای مناسب کلینیک

ایجاد فضایی مناسب در کلینیک درمانی و زیبایی برای مراجعین، یکی دیگر از ضروریات برای متخصصین است. فضایی که در آن عمل جراحی صورت می گیرد باید، مطبوع، تمیز و ضد عفونی شده باشد. این سه مورد بسیار حائز اهیمت هستند. سر و کار داشتن متخصص با اعضای داخلی بدن و برش آن ها، مستلزم رعایت این موارد است. با نفوذ کوچک ترین میکروب به داخل زخم های افراد، ممکن است خطرات جبران ناپذیری سلامت آن ها را تهدید کند. به همی علت برای حفظ سلامت افراد و حفظ وجهه کاری خود، موظف به رعایت بهداشت به صورت کامل می باشد. این مهم نه تنها برای بیماران بلکه برای افرادی که در آن محیط مشغول به کار هستند نیز، بسیار مفید می باشد.

جراح بینی در تهران

برای بهره مندی از خدمات بهترین جراح بینی در تهران با ما تماس بگیرید ٠٢١٢٢۶۶١٣۵۶ .

وجدان کاری و برخورد مناسب

برخورد مناسب و وجدان کاری یکی از مهم ترین مسائلی است که امروزه بسیار نادیده گرفته می شود. برای درک این موضوع مثال های بسیاری وجود دارند. همچنین عوامل متعددی در این مقوله برای حفظ وجدان کاری می گنجد. برای مثال دریافت هزینه های هنگفت، امروزه بسیار متداول گشته است. این افزایش قیمت ها شاید به نوعی مناسب تمامی افراد و کاهش آمار جراحی های زیبایی شود. اما به طور کلی خارج از وجدان کاری افراد است.

هزینه های جراحی زیبایی باید به گونه ای معقول باشد. پرداخت این هزینه ها برای بیماران چندان کار آسانی نیست. اما کاهش این هزینه ها به مقدار معقول برای متخصصین امکان پذیر است. همچنین برخورد مناسب با بیماران جزئی از وظایف متخصص و پرسنل آن می باشد. زمانی که بیماران برای جراحی بینی به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند، با پرداخت هزینه های گزاف منتظر برخورد های نامناسب نیستند. در هیچ شغل و حرفه ای چنین رفتار هایی نوجیهی نخواهد داشت. علی الخصوص زمانی که مبالغ دریافتی نشان از خدمات بی شائبه می دهد. بنا براین رفتار جراح با افراد باید مناسب باشد.

بهترین جراح بینی در تهران

رفتار مناسب بیماران با متخصص عمل بینی

همان طور که تا به این اینجا متوجه شدید، جراح بینی باید ویژگی های مذکور را دارا باشد. اما بخش دیگری از این باید ها، رفتار مناسب بیماران با وی می باشد. جراحی بینی پس از ارائه اطلاعات کافی به بیماران انتظار انجام آن ها را خواهد داشت. بنا براین پس از دریافت مشاوره های لازم، بیماران باید در رعایت آن ها کوشا باشند. هم چنین پس از عمل جراحی، متخصص جراح بینی عملکرد های لازم را به بیماران یادآوری می کند. مراقبت های ویژه پس از جراحی منجر به افزایش درصد موفقیت عمل خواهد شد. به همین علت رعایت نکات توصیه شده بسیار حائز اهمیت می باشد. هر چه رعایت این نکات دقیق تر و طبق توصیه های متخصص صورت گیرد، نتیجه بهتری حاصل می گردد.

سخن آخر در مورد بهترین جراح بینی در تهران

در انتها باید در نظر داشته باشید، انتخاب نهایی جراح بینی با خود افراد می باشد. بنا براین در انتخاب جراح بینی خود بسیار دقیق و با ظرافت عمل کنید. به نکات توصیه شده در این مقاله با دقت لازم توجه کرده و مناسب ترین متخصص را برای جراحی بینی در تهران برگزینید.

تا چه مدت پس از عمل جراحی بینی نمیتوان ورزش کرد؟

معمولا پزشک توصیه میکند تا 2 ماه از فعالیت بدنی سنگین خودداری کنید پس از آن به صلاح دید پزشک میتوانید به ورزش کردن بپردازید

بعد از جراحی بینی نیاز به مرخصی است؟

توصیه پزشک این است که تا 10 روز در منزل استراحت کنید سپس فعالیت های کاری خود را شروع کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]