بهترین جراح بینی در تهران

 

بهترین جراح بینی در تهران

The best rhinosurgeon in Tehran

شاید برای شما هم انتخاب یک جراح زیبایی مناسب کار بسیار سختی باشد. زیرا تمام اعمالی که این جراح روی صورت شما انجام می دهد تا سال ها همراهتان خواهد بود. به خصوص جراحی بینی که یکی از حساس ترین قسمت های صورت است و بر روی زیبایی چهره و اعتماد به نفس فرد تاثیر به سزایی دارد. یک جراحی بینی زیبا و طبیعی به شما کمک می کند تا حس بهتری به ظاهر و چهره خود داشته باشید. به همین سبب برای اقدام به انجام عمل بینی بهتر است در مورد متخصص جراحی که می خواهید انتخاب کنید اطلاعات کافی را کسب نمایید. برای آشنایی با بهترین جراح بینی در تهران با ما در سایت دکتر هوشنگی همراه باشید.

بهترین جراح بینی در تهران

توسط عمل جراحی بینی چه تغییراتی می توان بر روی بینی اعمال کرد؟

یک متخصص حرفه ای می تواند با تغییر در استخوان، غضروف و پوست بینی موارد زیر را بر روی صورت شما پیاده سازی کند:

  • صاف کردن بینی کشیده، غوز و ضربه برجسته بر روی بینی
  • کاهش طول نوک بینی بیش از حد کشیده
  • اصلاح اندازه نوک بینی
  • باریک کردن بینی پهن
  • کاهش حجم بینی بزرگ
  • درمان عدم تقارن ناشی از آسیب در بینی
  • درمان و رفع مسدودی راه تنفسی

از چه سنی می توان عمل بینی را انجام داد؟

تمامی افراد می توانند در هر سنی از عمل بینی بهره مند شوند. عمل بینی یکی از رایج ترین روش های زیبایی برای گروه سنی نوجوان و جوانان می باشد. با این وجود تمامی متخصصان زیبایی موظف هستند ملاحظات و مراقبت های خاصی را در زمان ارزیابی متقاضی عمل بینی به کار ببرند. متخصصان جراحی بینی اکثرا می گویند که بینی باید به صورت فیزیکی در فرد به رشد کامل رسیده باشد تا بتوان بینی وی را عمل کرد. حدودا برای دختران در سن 14 سالگی و برای پسران در سن 16 سالگی بینی به رشد کامل خود می رسد.

بهترین جراح بینی در تهران

انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

انتخاب یک جراح بینی مناسب باعث می شود شما عمل موفقیت آمیزی داشته باشید. همینطور این امر بر روی افزایش اعتماد به نفس شما نیز بسیار تاثیر گذار است. برای اینکه بدانید یک متخصص جراح بینی خوب چه ویژگی هایی دارد با ما در سایت دکتر هوشنگی همراه باشید.

تجربه و مهارت جراح بینی

بسیاری از افراد تصور می کنند که هر متخصصی که تبلیغات بیشتری انجام می دهد پس قطعا متخصص بهتری است. اما باید بگوییم که این تصور کاملا غلط است. پزشکانی که در عمل جراحی بینی بسیار خبره هستند نیاز به تبلیغات زیادی ندارند.

همینطور زمانی که جراح بینی خود را انتخاب می کنید بهتر است از او بپرسید که مدرک وی مورد تایید انجمن جراحی زیبایی آمریکا است یا خیر؟ زیرا به طور معمول متخصصان حرفه ای دارای مدرک مورد تایید انجمن جراحی زیبایی آمریکا می باشند.

در مجموع برای پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران می توانید به مطب متخصص مورد نظر مراجعه کنید و از طریق بیماران حاضر در مطب اطلاعات لازم را کسب نمایید. همینطور مطالعه نظرات بیماران قبلی در سایت و اینستاگرام پزشک مورد نظر نیز به شما کمک می کند تا مطمئن شوید وی از تجربه و مهارت کافی برخوردار است یا خیر.

تشخیص میزان زیبایی شناسی جراح مورد نظر

برای انجام این کار کافیست عکس های بیماران قبلی این متخصص را با دقت مشاهده کنید. سپس نتیجه به دست آمده را با انتظارات خود مقایسه نمایید. اینگونه می توانید به این نتیجه برسید که نوع عمل پزشک مورد نظرتان به ایده آل های شما نزدیک است یا خیر. برای این مقایسه بهتر است از عکس بیمارانی استفاده کنید که شباهت زیادی بین بینی شما و آن ها قبل از عمل وجود دارد.

توجه به حسی که جراح و تیم آن به شما منتقل می کنند

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم جراحی صورت بسیار امر حساسی است و همیشه بر روی زیبایی چهره شما تاثیر خود را می گذارد. برای انجام این امر بهتر است جراحی را انتخاب کنید که توانسته اید به او در مدت کم اعتماد کنید. اینکه جراح و تیم آن حس امنیت و حس رسیدن به نتیجه مطلوب را برای شما به ارمغان بیاورند امری ضروری است.

کسب اطلاعات در مورد تجهیرات عمل زیبایی موجود در مطب

بهترین جراح بینی در تهران کسی است که قادر به استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات عمل زیبایی بینی باشد. هنگامی که به مطب پزشک مورد نظر مراجعه می کنید حتما کیفیت تجهیزات به کار رفته در مطب را مورد بررسی قرار دهید.

برخورد مناسب کارکنان مطب

برای کسب اطمینان از میزان خدمات رسانی مرکز زیبایی مورد نظر می توانید به رفتار کارکنان آن نیز توجه کنید. برخورد مناسب کارکنان، وقت دهی مناسب مطب و دلسوزی افراد حاضر در بخش عمل زیبایی برای بیماران نکاتی هستند که باید به آن ها اهمیت زیادی دهید.

معرفی و پیشنهاد درمان و مدل های شخصی سازی شده برای بیماران

جراح متخصص باید برای هر بیمار بر اساس ویژگی های فردی وی روش درمانی مناسب را انتخاب کند. استفاده از یک روش برای همه بیماران به هیچ وجه عمل حرفه ای نمی باشد. به همین سبب بهترین جراح بینی در تهران باید قادر به بررسی اهداف و ایده آل های بیمار خود باشد. زیرا وی توسط این امر می تواند بهترین روش درمانی و رویکرد مراقبتی را برای بیمار خود انتخاب نماید.

بهترین جراح بینی به نظرات و سلیقه شما توجه می کند

اگر پزشک جراحی را پیدا کرده اید که اهمیتی به نظر و نیاز های شما نمی دهد، به شما پیشنهاد می کنیم که سریعا به دنبال پزشک دیگری بروید. برای انجام این عمل زیبایی بسیار حساس شما باید جراحی را انتخاب نمایید که اهداف و نیاز های شما را در اولویت کاری خود قرار می دهد.

بهترین جراح بینی برای پاسخ دهی به سوالات شما وقت می گذارد

برای انتخاب بهترین جراح بینی باید مطمعن شوید که متخصص مورد نظر نگرانی های شما را جدی می گیرد. همینطور متخصصی مناسب و مطلوب است که بتواند برای پاسخ دهی به سوالات شما وقت کافی بگذارد. متخصصی که از جواب به سوال های شما اجتناب کند قطعا انتخاب مناسبی نمی باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دوره نقاهت عمل بینی چقدر است؟

دوره نقاهت مطلق این عمل سه تا چهار روز بیشتر نیست و پانسمان آن بسته به نظر جراح بین 6 تا 10 است .

کبودی و ورم چقدر طول میکشد تا از بین برود؟

کبودی معمولا تا برداشتن پانسمان از بین می رود ولی در بعضی بیماران مردگی شود ممکن است چند  هفته باقی بماند 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]