درمان های زیبایی و زاویه سازی توسط متخصص فک

درمان و زاویه سازی فک یکی از متداول ترین عمل های زیبایی در حال حاضر می باشد. این عمل زیبایی به دلیل تغییر سلیقه ها و تناسبات زیبایی در سال های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است. افراد بسیاری از طریق درمان های متعددی فک را زاویه دار می کنند. زاویه سازی فک توسط متخصصین زیبایی به چند طریق صورت می گیرد. هر کدام از روش های موجود از هزینه ها و عملکردی متفاوت برخوردار هستند. همچنین میزان بازدهی این عمل زیبایی نیز برای شرایط هر فرد، نتیجه ای مجزا به همراه دارد. در این مقاله تخصصی و زیبایی به بررسی نکات قابل توجهی درباره درمان های زیبایی و زاویه سازی توسط متخصص فک می پردازیم. با ما در سایت دکتر هوشنگی همراه باشید.

درمان های زیبایی و زاویه سازی توسط متخصص فک

انواع روش های زاویه سازی فک

زاویه سازی فک به چند روش انجام می شود. ساده ترین و سریع ترین نوع این روش ها، تزریق ژل و فیلر می باشد. این نوع از درمان های زیبایی در بسیاری از موارد صورت می گیرد. با تزریق ژل و فیلر فک هایی که نامتقارن هستند به راحتی دارای هماهنگی خواهند شد. برخی افراد بهص ورت ژنتیکی و یا بر اثر سوانح دچار عدم تقارن صورت می شوند. این مهم از طریق تزریق فیلر به راحتی رفع می شود. متخصص با اندازه گیری های مناسب و ایجاد تناسبات در صورت، نقاط لازم برای تزریق را مشخص می کند. سپس با تزریق به همان نواحی موجب یکدست شدن و ایجاد زاویه در فک می شود. زاویه فک یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی افراد می باشد. امروزه به دلیل متداول بودن این امر، افراد بسیاری علاقه مند به انجام این عمل زیبایی می باشند.

نوع دوم زاویه سازی فک از طریق جراحی صورت می گیرد. این جراحی به نسبت نوع اول درمان زیبایی بسیار دشوار تر و پر هزینه تر می باشد. چرا که در این روش توسط ایجاد برش ها و تراش هایی بر استخوان فک، زاویه ایجاد می شود. در این روش افراد نیازمند مراجعات بیشتری جهت ارزیابی تناسبات صورت می باشند. چرا که انجام این روش به دلیل دقت بالا و ظرافت در کار نیازمند بررسی های بیشتری توسط متخصص زیبایی است.

هزینه زاویه سازی فک و درمان های زیبایی

غالبا عمل های زیبایی هزینه های چندان پایینی در بر ندارند. افرادی که به دنبال جراحی ها و عمل های زیبایی هستند درباره هزینه های پرداختی آن آگاهی لازم را دارند. همچنین شرکت های بیمه از هزینه های عمل های زیبایی حمایت نمی کنند. بنا براین پرداخت تمامی مراحل این عمل ها بر عهده افراد می باشد. اما نکته قابل توجه در افزایش و یا کاهش هزینه ها یافتن متخصصی مجرب می باشد. بدیهی است که هیچ متخصصی سعی بر ضعیف نشان دادن عملکرد خود ندارد. بنا براین هزینه های دریافتی خود را بر اساس عملکرد و میزان بازدهی خود تعیین نمی کنند. متاسفانه درصد زیادی از مردم بر این باورند که هر چه هزینه های دریافتی بابت کاری بیشتر باشد بازدهی آن نیز بیشتر خواهد بود.

اما این باور موجب شده تمامی افراد در تمامی زمینه ها با افزایش قیمت های خود سعی بر نشان دادن عملکرد و خدماتی بهتر داشته باشند. هزینه های دریافتی توسط متخصصین ارتباط مستقیمی با نحوه عملکرد و میزان نتیجه آن دارد. پس برای انتخاب متخصصی برای زاویه سازی فک و یا هر گونه عمل زیبایی پیش از هر چیز به دنبال سوابق و مشاهدات عینی عمل های وی باشید. در این صورت چنانچه عمل های سابق او از رضایت و زیبایی برخوردار باشد، هزینه های بالای آن قابل توجیه است.

مراحل زاویه سازی فک توسط متخصص فک

مرحله اول برای هر عمل زیبایی و درمانی مراجعه به کلینیک و معاینه توسط متخصص می باشد. در این مرحله برخی از افراد بدون هیچ گونه عارضه ای تنها برای زیبا سازی فک و صورت اقدام می کنند. برخی نیز برای رفع عارضه هایی که توسط سوانح و یا ژنتیک به آن دچار گشته اند سعی بر عمل زیبایی دارند. اما نکته اشتراک در هر دو مورد، بررسی و ارزیابی های لازم توسط متخصص می باشد. پیش از هر چیز متخصص با بررسی استخوان های فک و میزان تناسب آن با اجزای صورت، اندازه های مناسب در صورت را محاسبه می کند.

در این زمان مشخص می شود که اندازه فک در چه میزانی با دیگر اجزای صورت هماهنگی لازم را خواهد داشت. این مرحله مهم ترین بخش در عمل های زیبایی و زاویه سازی فک می باشد. چرا که به دست آوردن تناسبات لازم با اجزای صورت، نشانگر مهارت متخصص می باشد. همچنین با ایجاد اندازه های نا مطلوب صورت فرد دچار عدم هماهنگی نخواهد شد.

پس از این مرحله متخصص توسط نرم افزار هایی برای نشان دادن نتیجه عمل استفاده می کند. یعنی با اعمال اندازه های به دست آمده و تصویر صورت فرد، نتیجه پس از عمل به او نشان داده می شود. در این حالت فرد می تواند با بیان سلیقه خود نیز متخصص را در جهت مناسب راهنمایی کند. چرا که گاهی آن چه از نظر متخصص مناسب است، با سلیقه فرد هم خوانی ندارد. پس از این مرحله نوبت به اجرای عمل می رسد. در این شرایط چنانچه عمل با تزریق صورت گیرد بسیار ساده تر و سریع تر خواهد بود. اما جراحی و زاویه سازی فک زمان و دقت بیشتری را طلب می کند.

درمان های زیبایی و زاویه سازی توسط متخصص فک

مراقبت های لازم پس از زاویه سازی توسط متخصص فک

پس از انجام این عمل دوره نقاهتی مانند تمامی عمل ها لازم است. البته همان طور که پیش تر گفته‌شد تزریق ژل به دلیل سرعت و آسانی نقاهت چندانی نخوا‌هد داشت. در هنگام این عمل متخصص توصیه های لازم را به افراد خواهد داشت. اما جراحی برای این عمل زیبایی نیازمند مراقبت های ویژه است.

پس از زاویه سازی فک توسط جراحی، فرد به مدت سه هفته الی یک ماه باید از مصرف غذاهای سخت خودداری کند. مصرف غذاهای سخت باعث جا به جایی استخوان های فک می شود. چرا که استخوان ها هنوز فرم جدید را نپذیرفته اند.

به علت تراش و برش و یا جا به جایی استخوان های فک، مصرف خوراکی های پروتئینی و کلسیم دار برای بازسازی استخوان ها ضروری می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]