زاویه سازی صورت در تهران

زاویه سازی صورت در تهران

Facial angulation in Tehran

زاویه سازی صورت یکی از متداول ترین عمل های زیبایی در حال حاضر می باشد. این عمل به دلیل تغییر کلی فرم چهره بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این روز ها به دلیل گستردگی فضای مجازی و دنیال کردن اخبار به روز دنیا، افراد متوجه زیبایی زاویه سازی در صورت شده اند. تا پیش از این، بسیاری از مردم علاقه مند به صورت های گرد بودند. اما اکنون درصد بسیاری از مردم صورت هایی استخوانی با زاویه سازی در فک را می پسندند. به همین دلیل آمار این جراحی زیبایی در حال افزایش روز افزون می باشد. در ادامه با این مقاله تخصصی و زیبایی برای آشناییی با زاویه سازی صورت در تهران با ما در سایت دکتر هوشنگی همراه باشید.

تقاضا برای این جراحی زیبایی موجب افزایش تجارب و مهارت متخصصین شده است. به همین روی، دکتر های زیبایی به دنبال افزایش دانش و تخصص در این زمینه هستند.

زاویه سازی صورت در تهران

انواع روش های زا‌ویه سازی صورت

زاویه سازی صورت به چند روش انجام می شود. انتخاب این روش ها بر اساس توصیه متخصص و انتخاب فرد می باشد. برخی به دنبال سریع ترین روش عمل برای اعمال بیشترین تغییر می باشند. برخی دیگر از نظر زمانی و پرداخت هرینه های جراحی هیچ مشکلی ندارند.

تزریق ژل و فیلر برای زاویه سازی صورت

متخصص با بررسی این موارد فرد را برای انجام جراحی مورد نظر راهنمایی می کند. برای مثال روش تزریق ژل و فیلر از آسان ترین و سریع ترین روش های زاویه سازی صورت می باشد. در این روش پیش از هر چیز متخصص باید آناتومی صورت فرد را ارزیابی کند. سپس با استفاده از فرمول های زیبایی اندازه مناسب اجزای صورت را محاسبه کند. به این طریق اندازه مناسب زاویه های فک و استخوان های صورت به دست می آید. یعنی با استفاده از شناخت فرم صورت و چشم ها و بینی و لب ها، به تناسبی در اندازه زاویه های صورت می رسد. در این حالت وی آگاهی لازم برای مقدار تزریق را در نظر می گیرد.

برخی افراد دارای صورت های کوچک و برخی صورت های کمی پرتر می باشند. بنا براین میزان تزرق ژل نباید نا متناسب با فرم صورت افراد باشد. با در نظر گرفتن تمامی شرایط گفته شده، ژل به میزان کافی به قسمت های مورد نظر تزریق می شود. پس از ان متخصص با مالیدن قسمت های تزریقی سعی بر پخش شدن و فرم گرفتن آن ها در صورت دارد. این روش متداول ترین زاویه سازی برای صورت را رقم می زند.

زاویه سازی صورت در تهران

سایر روش های زاویه سازی صورت

روش دیگر با ایجاد حفره هایی در صورت امکان پذیر است. با بررسی های لازم و صورت گرفته پیش از زاویه سازی که قبلا گفته شد، متخصص حفره های در داخل دهان ایجاد می کند. این حفره ها باید در انتهای دو گونه و در امتداد خط موها باشند. یه این طریق نخ هایی در از حفره ها عبور کرده و موجب بیرون زدگی استخوان های صورت می شوند. در این حالت با کشیدگی پوست صورت، استخوان های گونه و چانه و فک مشاهده می شوند. به همین دلیل نوعی از زاویه سازی صورت انجام می شود. این روش شاید به نسبت روش پیشین چندان متداول نباشد. چرا که نخ ها قابلیت ایجاد تغییر مانند فیلر را ندارند.

روشی دیگر به صورت جراحی انجام می شود. در این روش با برش و تراشیدن استخوان های فک، زاویه سازی صورت می گیرد. این روش بر خلاف دو روش پیشین نیازمند مدت زمان بیشتری می باشد. همچنین دوره نقاهت و مراقبت های ویژه آن بسیار بیشتر و حساس تر می باشد.

زاویه سازی صورت در تهران

هزینه های زاویه سازی صورت در تهران

این عمل زیبایی به نسبت عمل های دیگر، کمی گران تر می باشد. البته چنانچه این عمل زیبایی با دو روش اولیه صورت گیرد، هزینه های آن به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. علی الخصوص تزریق ژل و فیلر به دلیل استقبال بسیار کم هزینه تر نیز می باشد. اما روش جراحی چندان مقرون به صرفه نیست. چرا که این گونه جراحی ها نیازمند مهارت و تجربه بسیار بالا می باشد. هر متخصصی قادر به انجام آن نیست. یا حداقل قادر به انجام مطلوب آن نیست. به همین دلیل پیش از هر چیز باید به دنبال متخصصی بسیار حاذق در این زمینه باشید.

بدیهی است متخصصی که در زمینه نادری از زبردستی برخوردار باشد، هزینه های گزافی دریافت می کند. علی الخصوص عمل های زیبایی هرگز از الگوریتم ثابتی برای ارائه قیمت ها پیروی نمی کنند. پس مرحله اول برای انجام زاویه سازی صورت توسط جراحی نیازمند جست و جوی متخصص آن می باشد. همچنین هزینه های دریافتی توسط این متخصص چندان ارزان نخواهد بود. پس انتخاب روش سوم مقرون به صرفه نخواهد بود. همچنین شرکت های بیمه درمانی از تقبل هزینه های عمل زیبایی سر باز می زنند. بنا براین تمامی هزینه های پرداختی توسط افراد صورت می گیرد.

مراقبت های لازم پس از زاویه سازی صورت

پس از زاویه سازی صورت، از انجام هر گونه ورزش های سبک و سنگین باید به مدت دو هفته الی یک ماه پرهیز شود. این عمل چه توسط فیلر و نخ صورت گیرد چه با عمل جراحی، نیازمند شکل گرفتن در بدن می باشد. انجام ورزش می تواند موجب تغییر فرم کلی آن شود. در برخی موارد هم موجب باز شدن بخیه ها شده و فرد را دچار عواقب جبران ناپذیری خواهد کرد.

پس از انجام این جراحی، استخوان های صورت در حال ترمیم و بازسازی می باشند. در این حالت نیازمند دریافت سوخت لازم توسط مواد پروتئینی و ویتامین هایی مانند کلسیم هستند. استخوان ها از سوخت موجود در بدن استفاده می کنند. برای جایگزینی این سوخت فرد باید از مواد غذایی سالم تغذیه کند. این عملکرد موجب افزایش سرعت بهبود و کوتاه شدن دوره نقاهت وی می شود.

جویدن زیاد مواد غذایی در این زمان به مدت دو هفته چندان توصیه نمی شود. به همین دلیل استفاده از مواد غذایی نرم بسیار راحت تر می باشد. چرا که جویدن و اعمال فشار به استخوان های صورت، موجب تغییر در فرم آن ها می شود. علی الخصوص در صورت جراحی، امکان باز شدن بخیه ها نیز می باشد.

استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های الکلی نیز ممنوع است. در این زمان زخم ها پتانسیل بالایی برای عفونت دارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]