جراحی گونه در تهران

جراحی گونه در تهران

Cheek surgery in Tehran

جراحی گونه یکی از عمل های زیبایی برای برجسته سازی گونه ها و تناسب آن ها با فرم صورت می باشد. این یک نوع عمل اصلاحی برای حالت گونه متناسب با فرم کلی چهره است. امروزه بسیاری از افراد برای زیباتر شدن این عمل را انتخاب می کنند. جراحی گونه به دو روش صورت می گیرد. نخست با تزریق ژل برای برجسته کردن نواحی مورد نظر است. روش دوم با تخلیه چربی های زیر گونه و برجسته شدن طبیعی استخوان های آن می باشد. این عمل زیبایی به علت استقبال بسیاری از افراد اعم از آقایان و بانوان، موجب کسب تجارب بیشتر متخصصین زیبایی در این زمینه شده است. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جراحی گونه در تهران با ما در سایت دکتر هوشنگی همراه باشید.

جراحی گونه در تهران

انواع روش های جراحی گونه

به طور کلی جراحی کونه به دو صورت انجام می شود. اما این دو روش نیز هر کدام با ابزار و عملکرد های متفاوتی صورت می گیرند. برخی از جراحی های گونه به سادگی از طریق عبور یک نخ از دهان به دو طرف موها انجام می شوند. در این روش با ایجاد یک حفره در دو طرف صورت و داخل دهان، نخ ها را در امتداد موها می کشند. این نخ ها موجب کشیدگی صورت و برجستگی گونه می شوند. همچنین این نخ ها جذبی بوده و نیازی به برداشتن آن ها نیست. پس از مدتی جذب بافت صورت می شوند.

نوع دیگری از جراحی گونه با برداشتن مقدار قابل توجهی از بافت های چربی زیر گونه می باشد. از این طریق گونه های بالا دچار برجستگی شده و بافت پایین تر دچار تو رفتگی می شود.

نوع دیگری از جراحی گونه با تزریق ژل می باشد. این روش متداول ترین نوع جراحی گونه می باشد. علاوه بر سرعت بالا در انجام عمل، هزینه های کم تری را نیز در بر می گیرد.

جراحی گونه در تهران

هزینه های جراحی گونه

هزینه های جراحی گونه در تهران بسته به روش انتخابی متفاوت می باشند. غالبا جراحی گونه به روش تزریق ژل مقرون له صرفه تر از انواع دیگر می باشد. این روش به علت سرعت بالا و تاثیر زود هنگام و همچنین هزینه های پایین تر ژل، از هزینه کم تری برخوردار است. اما این گونه جراحی های زیبایی به عوامل دیگری نیز وابسته هستند. برای مثال، سن افراد در انجام این جراحی بسیار مهم می باشد. زمانی که افراد در سنین پایین اقدام به عمل زیبایی می کنند، دارای پوستی صاف می باشند. این گونه پوست ها با تزریق و هر گونه جراحی، نتیجه مطلوبی به همراه خواهند داشت.

اما کسانی که در سنین بالاتری قرار دارند به علت دارا بودن پوست هایی که کمی از حالت صاف خارج شده است، باید با ظرافت بیشتری در معرض عمل قرار گیرند. چرا که ممکن است نتیجه مطلوب پس از پایان جراحی حاصل نشود. همچنین هزینه های جراحی گونه بیش از هر چیز به پزشک آن مرتبط است. غالبا متخصص های نام دار در این زمینه، با قیمت هایی به صورت دلخواه عمل جراحی را انجام می دهند. عمل های زیبایی چندان تعرفه مشخصی برای اعلام هزینه ها ندارند. علاوه بر این ها عمل های زیبایی از هیچ دسته ای تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند.

هزینه جراحی گونه در تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

متخصص

پیش تر گفته شد، عمل های زیبایی از الگوریتم ثابتی جهت ارائه قیمت ها پیروی نمی کنند. معمولا پزشک زیبایی به صورت دلخواه هزینه ها را دریافت می کند. بنا براین هر چه پزشک نام دار تر باشد، هزینه های بیشتری دریافت می کند. اما توجه داشته باشید. این به معنای دریافت نتیجه مطلوب از افراد نام دار نیست. ممکن است متخصص هایی با انجام جراحی های متعدد به شهرت رسیده باشند. دیگر متخصص ها به دلیل انجام جراحی کمتر نام دار نباشند. اما عملکرد های هر دو یکسان باشد. پیش از توجه به آوازه متخصص، با مشاهده تجربیات قبلی و جست و جوی لازم از عملکرد وی آگاه شوید.

موقعیت مکانی

غالبا موقعیت مکانی کلینیک های درمانی و زیبایی، در تعیین هزینه های آن ها بسیار موثر است. این به دلیل پرداخت اجاره های سنگین در بعضی از مناطق می باشد. همچنین نوع کلینیک و رسیدگی و ظاهر آن هم می تواند در افزایش هزینه ها نقش بسزایی داشته باشد.

روش انتخابی

نوع روش انتخابی در تعیین هزینه های جراحی گونه در تهران بدیهی است که تاثیر زیادی دارد. برخی روش ها به علت ظرافت و حساسیت بالا، نیازمند دستمزد هایی بالاتر هستند. هر چه روش انجام جراحی ساده تر باشد دستمزد پایین تری را در بر می گیرد.

مزایای عمل گونه در تهر‌ان

  • ایجاد تقارن در دو طرف صورت و افزایش زیبایی چهره
  • برقراری تناسب میان اعضای صورت
  • از بین رفتن افتادگی گونه و تا حدودی چشم ها و ایجاد جوانی

مراقبت های لازم پس از عمل گونه

جراحی گونه در تهران مانند هر عمل زیبایی دیگری، نیازمند مراقبت های ویژه تا مدتی است. پس از انجام این عمل مصرف خوراکی های سالم بسیار الزامی می باشد. چرا که با مصرف خوراکی های سالم بدن برای بازسازی پوست و نواحی جراحی شده سوخت لازم را کسب می کند. در این صورت با حفظ سلامت بدن، دوره نقاهت کوتاه تر می شود.

استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی پس از جراحی گونه ممنوع می باشد. چرا که این عوامل موجب افتادگی پوست شده و نتیجه مطلوب را از بین می برند.

استفاده از دهان شویه هایی پس از وعده های غذایی بسیار حائز اهمیت است. این مهم موجب پیشگیری از عفونت های دهان و دندان می شود.

استفاده از رقیق کننده های خون و ویتامین های تجویز شده توسط متخصص بسیار ضروری می باشد. مصرف این ویتامین ها باید طبق دستورالعمل پیشنهادی دکتر باشد.

حمام کردن پس از جراحی گونه به مدت سه الی پنج روز چندان توصیه نمی شود. چنانچه آب به صورت برخورد نکند حمام کردن بلا مانع است. چرا که رطوبت امکان ایجاد عفونت را در زخم ها افزایش می دهد. در این شرایط باکتری ها بستری مناسب برای رشد به دست می آورند.

انجام ورزش های سبک به مدت دو هفته و ورزش های سنگین به مدت یک ماه ممنوع می باشد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]