بهترین جراح پروتز چانه

پروتز چانه در سال های اخیر به یکی از عمل های زیبایی پر طرفداری تبدیل شده است. این عمل به دلیل تغییرات بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. برخی گمان می کنند این عمل های زیبایی تنها توسط بانوان صورت می گیرد، اما بهتر است بدانید در سال های اخیر این عمل توسط مردان نیز بار ها صورت گرفته است. در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی کلی درباره جراحی چانه در آقایان و خانم ها ارائه دهیم. برای آشنایی بیشتر با بهترین جراح پروتز چانه در تهران با ما در سایت دکتر هوشنگی همراه باشید.

بهترین جراح پروتز چانه

بهترین جراح پروتز چانه در تهران

پروتز چانه در خانم ها از درصد تقاضای بسیاری برخوردار است. این عمل جراحی به چند طریق انجام می شود. اما همان طور که مشاهده می کنید درصد اندکی از افراد توسط این عمل به زیبایی دست می یابند. این امر تنها به دلیل انتخاب نادرست جراح است. اگر افراد بیش از هر چیز جراح مناسب را پیدا کنند، با نتایجی قابل قبول رو به رو خواهند شد.

بهترین جراح پروتز چانه در تهران، یک نام نیست. چرا که پزشک های زیبایی متعددی هستند که با تجارب بسیار بالا و نمونه کار های مناسب، جز بهترین ها هستند. در هر ناحیه می توان بهترین جراح پروتز چانه در تهران را یافت. اما این یافتن نیازمند آگاهی درباره هزینه ها و اخلاق حرفه ای است.بهترین جراح چانه آقایان باید با آناتومی صورت آشنایی کامل داشته باشد. برخی از پزشک های زیبایی بدون تخصص لازم در این زمینه، تنها با الگویی تکراری برای همه متقاضیان، چانه ای یکسان جراحی می کنند. در حالیکه صورت افراد، اندازه های آن، تناسب اعضای صورت و … نشان دهنده نوع پروتز می باشد. یعنی پزشک متخصص باید با توجه به صورت افراد میزان عمل را تعیین کند.

بهترین جراح پروتز چانه در تهران

نحوه جراحی پروتز چانه در خانم ها و آقایان

مهم ترین امر در پروتز و جراحی چانه در خانم ها و آقایان همان طور که گفتیم، انتخاب پزشک مناسب است. چرا که در این جلسات مشاوره، فرد متوجه می شود، آیا کاندیدای مناسبی برای این عمل خواهد بود یا خیر. همچنین در بسیاری از کلینیک های زیبایی، پزشک ها با استفاده از نرم افزار هایی، چهره افراد را پس از جراحی نشان می دهند. یعنی فرد در جلسات مشاوره با دیدن عکس های پس از عمل خود ممکن است به این عمل ترغیب شده و یا منصرف شود. پس اهمیت این اقدام به دلایل گفته شده بسیار زیاد می باشد. سپس انتخاب نحوه عمل می باشد. در این مرحله فرد تصمیم می گیرد از طریق جراحی و یا تزریق پروتز چانه انجام دهد. در قدم بعدی و موافقت با عمل، فرد برای روز تعیین شده آماده خواهد شد. بنابراین جراحی چانه برای آقایان و خانم ها یکسان است و تنها نکته مهم این است که بهترین متخصص در این حوزه انتخاب شود.

انواع پروتز چانه

پروتز چانه در چند مدل صورت می گیرد. ساده ترین نوع آن تزریق ژل ها و یا فیلر های متنوع است. این عمل به دلیل سرعت بالا در انجام و بهبود، بیشترین نوع این عمل در چانه می باشد. در سال های اخیر افراد بسیاری با علاقه زیاد برای زاویه سازی چانه اقدام می کنند. تزریق ژل تنها در مدت زمانی بسیار کم، می تواند این تغییر را برای آن ها به ارمغان آورد. پزشک زیبایی با در نظر گر‌فتن فرم صورت افراد، میزان تزریق ژل را مشخص می کند. سپس با برنامه ها و نرم افزار های مخصوص پزشکی، تغییر نهایی را به فرد نشان می دهد. در این حال، صورت با مقداری تزریق ژل به زاویه دلخواه فرد دست می یابد.

انواع پروتز چانه

نوع دیگری از پروتز چانه نوع درمانی آن می باشد. افرادی که دچار جلو زدگی و یا عقب زدگی فک هستند، با پروتز چانه به راحتی درمان می شود. این گونه درمان ها به دلیل مراقبت های ویژه گاها تا چند هفته نیاز به مراقبت خواهند داشت. همچنین برخی از افراد که این عمل را انجام می دهند، به دلیل بهم ریختگی دندان ها نیازمند ارتودنسی نیز خواهند بود.

نوع آخر از این عمل زیبایی، توسط جراحی می باشد. در این نوع هم مانند عمل اول، ابتدا باید مشاوره های لازم صورت گیرد. سپس پزشک حاذق با نرم افزار ها تغییر نهایی را اعمال کند. در این نوع عمل به دلیل جراحی و حساسیت بسیار بالا، نیاز به دقت و مدت زمان بیشتری می باشد. بدیهی است که این عمل مانند تزریق ژل به سرعت انجام نشود. در این جا قرار است استخوان های فک با استفاده از تجهیزات مختلف، جا به جا و یا تراشیده شوند. به همین علت، ظرافت زیادی برای انجام آن لازم است.

تفاوت عمل های پروتز چانه در خانم ها و آقایان

پروتز چانه در نوع تزریقی بسیار راحت و سریع بوده و مراقبت خاصی هم لازم ندارد. غالبا طبق توصیه های پزشک زیبایی تنها چند ساعت و یا چند روز نیاز به احتیاط می باشد. بنابراین می توان گفت برای خانم ها و آقایان تفاوت چندانی ندارد. در نوع درمانی دوم، پروتز چانه نیازمند مراقبت های ویژه ای است. در این نوع عمل، فرد برای درمان و همچنین زیبا شدن چانه اقدام کرده است. بنا براین باید تمامی توصیه ها را رعایت کند.

در نوع سوم نیز، عمل جراحی به منظور زیبایی است. اما در این نوع هم یک عمل جراحی صورت گرفته. در این حال زخم های زیادی به وجود آمده. که نیازمند ترمیم است. یعنی باید توصیه های لازم برای بهبود آن انجام شود.

برای مثال استفاده از دخانیات، چنانچه پس از عمل شدنی باشد، بسیار آسیب می زند. چرا که ممکن است فک و چانه را جا به جا کند و بر نتیجه عمل تاثیرات منفی داشته باشد.

هزینه های پروتز چانه

پروتز چانه به صورت تزریقی هزینه چندانی ندارد. این نوع عمل های سرپایی غالبا هزینه های معقولی دارند. چرا که در کمترین زمان صورت می گیرند. اما جراحی پروتز چانه به صورت درمانی نیازمند هزینه های بسیاری است. که در این امر بیمه افراد می تواند کمک شایانی داشته باشد. چرا که عمل پروتز چانه های جلو و یا عقب، یک عمل درمانی می باشد. برخی از افراد نیازمند این گونه عمل ها هستند. چرا که حتی بر تنفس آن ها هم تاثیر منفی دارد. اما در نوع پروتز چانه برای زیبایی، فرد باید تمامی هزینه ها را خودش متقبل شود. در این جا بیمه هیچ گونه هزینه ای را متقبل نمی شود. به نسبت پروتز چانه تزریقی، جراحی آن هزینه های بیشتری در بر دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]