جراحی فک و صورت در تهران

همه ما انسان هایی را مشاهده کردیم که دارای ناهنجاری های فک، مجاورت فک و دهان خود بوده و به دنبال جراحی فک و صورت در تهران هستند. به عنوان مثال، فک پایین آن ها جلوتر یا عقب تر از حد معمول است. این انسان‌ ها اغلب دچار ناراحتی‌ هایی همراه با دردهای مداوم، مشکلات تنفسی، اختلالات گفتاری معمولی، گاز گرفتن همزمان با جویدن، شکستگی و ترک خوردن دندان و غیره می‌ شوند. اما جای نگرانی نیست. زیرا با پیشرفت تکنولوژی و عام پزشکی تمامی ناهنجاری‌های فک توسط بهترین متخصص فک و صورت در تهران قابل درمان می باشند.

هزینه جراحی فک در تهران

به دلیل تعاریف معمول زیبایی‌ شناسی در جوامع جدید، این ناهنجاری ها حتی می تواند منجر به کاهش اعتماد به نفس آن ها شوند. اما این مشکلات ممکن است اصلاح شوند. به عنوان مثال، در مورد زیبایی و جذابیت انسان هایی که فک بالا آنها به اندازه کافی تکامل نیافته است، سوراخ بینی آن ها می تواند در مقایسه با صورت آن ها بسیار بزرگ باشد.

حرکت فک بالا به جلو مشکلات را اصلاح می کند و صورت که به جلو حرکت می کند عملکردهای صورت را آشکارتر و قابل توجه تر می کند. در این مورد، عمل جراحی فک و صورت و یا دیگر نقاط برای انتقال پایین ترین قسمت چانه به جلو، ثبات بیشتری را به نمایه فرد ارائه می دهد و باعث می شود سوراخ بینی کوچک تر به نظر برسد و چانه بیشتر برجسته شود. بنابراین اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و یافتن بهترین متخصص جراحی فک و صورت در تهران هستید، این مقاله را از دست ندهید.

جراحی فک و صورت چگونه انجام می‌شود؟

 عمل جراحی فک و صورت معمولاً یک جراحی گروهی است که با همکاری یک متخصص سلامت دهان، فک و صورت و یک متخصص ارتودنسی انجام می شود. زیرا ارتودنسی در جراحی فک نیز بسیار مهم است.  همه ی این ها رشته های تخصصی دندانپزشکی هستند زیرا مینای دندان در این درمان جراحی نقش بسیار مهمی دارد. این روش جراحی باید در حالی انجام شود که رشد استخوان فک کامل شده باشد.

جراحی فک و صورت چگونه انجام می‌شود؟

بنابراین، پس از بلوغ و در واقع 18 تا 25 سالگی زمان رضایت بخشی برای جراحی فک و صورن است. زیرا رشد فک در این سن به آخرین حد خود رسیده و متوقف می شود. تغییر صورت از طریق عمل جراحی فک باید در همان سن انجام شود در حالی که فرد بلوغ استخوانی خود را به دست آورده است. اما اگر فک بیمار مشکل حاد داشته باشد، پزشک جراحی فک و صورت در تهران از افزایش مشکل در داخل فک آگاه خواهد شد و سن متقاضی دیگر یک موضوع مهم نخواهد بود. بنابراین مشاوره با بهترین جراح فک در تهران می تواند بسیار کمک کننده باشد. 

هدف از جراحی ارتوگناتیک یا فک و صورت چیست؟

هدف از جراحی ارتوگناتیک ایجاد تناسب و بازیابی حالت استاندارد صورت می باشد. این جراحی یکی از شاخه های عمل‌های مربوط به دهان و صورت است. با تغییر اندازه فک و آرواره ها، محل قرارگیری و عملکرد آن بهبود می یابد. چرا که این عمل علاوه بر زیبایی یک جراحی درمانی نیز می باشد. بسیاری از افراد فارغ از زیبایی، این جراحی را برای بهبود مشکلات فک و دهان انجام می دهند. برخی از اسکلت های موجود در فک و دهان از نظم نرمال برخودار نیستند. با انجام جراحی ارتوگناتیک، تقارن و هم ترازی در اسکلت های فک ایجاد می شود. در این حالت فرد علاوه بر بهبود در زیبایی، مشکلات فکی و صورتی خود را رفع می کند.

انواع روش های جراحی فک و صورت

انواع روش های جراحی فک و صورت

جراحی فک و صورت یا ارتوگناتیک با هدف‌های مختلفی انجام می‌شود که ممکن است برای هر بیمار متفاوت باشد. در ذیل به برخی از این روش‌ها اشاره شده است.

اصلاح Openbyte

این اصطلاح برای زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دندان‌های فک پایین و بالا در صورت بسته بودن، نمیتوانند تماس فیزیکی داشته باشند. در واقع می‌توان گفت هیچگونه همپوشانی دندان‌ها به صورت عمودی با یکدیگر ندارند. دلیل این امر می‌تواند عادت های مختلفی مانند مکیدن انگشتان، فشار دادن زبان، جلو بودن زبان و .. باشد. درمان این مشکل به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد.

انواع ارتودنسی و جراحی فک از جمله این روش‌ها است. در جراحی برای دقت در تغییر شکل مرتبط، ابتدا از طریق روش ایجاد برش در فک، بخشی از استخوان بالایی که در مینای دندان قرار دارد برداشته می شود. سپس در محل مورد نظر با پیچ و صفحه، ثابت می شود.

اصلاح بیرون زدگی فک

اگر فک پایین بیرون زده باشد، استخوانی که در پشت فک قرار دارد از قسمت جلویی جدا شده و اصلاح می شود که به آن درمان جراحی کاهش فک نیز گفته می شود. در این عمل جراحی قسمتی از فک که دندان ها در آن قرار دارند به عقب برمی گردد. با این رویکرد، محل فک اصلاح شده و کاملاً با نوع بالا هماهنگ می شود.

اصلاح عقب نشینی فک

عقب ماندگی فک در صورتی رخ می‌دهد که در کودکی رشد فک بالا یا پایین کمتر از حد معمول باشد. این عقب ماندگی فک نه تنها بر ظاهر فرد تاثیر می‌گذارد بلکه در موارد شدیدتر ممکن است باعث تنگی نفس و مشکلات دیگر شود. برای درمان عقب ماندگی فک ابتدا باید علت آن مشخص شود، سپس عمل جراحی با توجه به آن صورت گیرد. لازم به ذکر است که درمان در سنین رشد معمولا با ارتودنسی انجام می شود و پس از آن با جراحی. بنابراین انتخاب یک جراح فک و صورت متخصص در تهران و یا دیگر نقاط تاثیر مستقیمی بر روند و نتیجه نهایی دارد.

استئوتومی فک بالا

بدشکلی فک بالا سبب می شود تا با انجام جراحی، ناهنجاری‌‌های آن اصلاح شود. درمان به این صورت است که یک برش در در لثه‌های دندان بالایی ایجاد می شود تا جراح به استخوان‌های فک بالا دسترسی داشته باشد. سپس فک بالا به سمت جلو حرکت داده می شود تا با فک پایین در یک راستا قرار گیرد. با استفاده از پیچ یا صفحات موقعیت ایجاد شده را ثابت نگه می دارند و سپس لثه را بخیه می زنند.

استئوتومی فک پایین

در این روش نیز مانند استئوتومی فک بالا از طریق یک برش در قسمت انتهایی دهان در داخل لثه فک پایین را همراستا با فک بالا می ‌کنند. سپس یک قطعه پلاستیکی کوچک به مینای دندان متصل می‌ شود تا فک پایین ثابت نگه داشته شود. و سپس با صفحات و پیچ ‌های فولادی کوچک در محل ثابت می‌ شود. در نهایت با استفاده از بخیه های قابل جذب لثه بخیه می شود.

جراحی فک و صورت در تهران و شمال تهران

ژنیو پلاستی

ژنیوپلاستی (روش جراحی چانه) یک روش جراحی  است. از یک صفحه تیتانیومی کوچک برای ثابت نگه داشتن چانه در جای خود در استخوان فک استفاده می شود. همچنین از پیچ های کوچک برای حفظ کامل صفحه در ناحیه استفاده می شود. این تکنیک آسان می تواند به طور چشمگیری تعادل، اشتراک و هماهنگی اجزای صورت را افزایش دهد.

نمونه جراحی فک و صورت توسط دکتر هومن هوشنگی 

جراحی فک و صورت چیست

چه كسانی به جراحی فک و صورت نياز دارند ؟

چه كسانی به جراحی فک و صورت نياز دارند ؟

  • افرادی كه بصورت مادرزادی در ناحيه فک مشكل دارند.
  • افرادی كه درد مزمن فک یا درد مزمن مفصل فک دارند (TMJ).
  • افرادی كه تنفس دهانی غیر ارادی دارند.
  • افرادي كه نمی‌توانند لب هايشان را بدون فشار روی هم قرار دهند.
  • افرادی كه به فک یا صورتشان آسيب رسيده است.
  • افرادی که در هنگام بسته بودن دهان بین دندان های بالا و پایین فضای باز وجود دارد که به آن اپن بایت گفته می شود.
  • افرادی كه فک بیرون زده دارند.
  • افرادی كه عقب رفتگی فک پایین و چانه دارند.
  • افرادی كه دچار تومور فکی هستند.
  • افرادی كه صورتشان از روبرو و پهلو تقارن ندارد.
  • افرادی كه در جویدن و گاز زدن احساس ناراحتی می‌كنند.
  • افرادی كه دچار آپنه‌ی انسدادی خواب هستند،این مشکل به وسیله ی مشکلات تنفسی هنگام خواب تشخیص داده می شود به عنوان مثال خر و پف یا خرناس کشیدن هنگام خواب.
  • افرادی كه دندان هايشان بيش از حد ساييده می‌شود.
  • افرادی كه دهانشان به خاطر تنفس دهانی مزمن خشك می‌شود.

عوارض جراحی فک و صورت

این عمل با وجود مزایای بسیار، دارای عوارضی نیز می‌باشد. آسیب های عصبی از مهم ترین عوارض این عمل جراحی است. همچنین به دلیل جا به جایی استخوان های فک، امکان شکستگی ها نیز افزایش می یابد. به طور خلاصه می‌توان عوارض جراحی فک را به موارد ذیل دسته بندی کرد:

  • خونریزی زیاد
  • آسیب به عصب و بی حسی صورت و دهان
  • تورم
  • سفتی فک
  • عوارض مربوط به داروی بیهوشی

مراقبت‌های لازم پس از جراحی فک

یک جراح فک و صورت همواره توصیه‌های لازم قبل و بعد از جراحی را به بیماران خود می‌کند تا روند بهبودی به سریع‌ترین شکل ممکن انجام شود. اما به طور خلاصه می‌توان مراقبت‌های لازم پس از جراحی فک را در موارد زیر خلاسه کرد:

  • استراحت مطلق توصیه ای است که تمامی پزشکان بر روی آت تاکید دارند.
  • غذاهای سوپی و نرم را جایگزین غذاهای سفت و جویدنی کنید. بعد از 6 تا 8 هفته می توان مصرف غذاهای عادی را شروع کرد.
  • استفاده از دخانیات ممنوع است.
  • از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • داروهای تجویزی پزشک متخصص به موقع انجام شود.
  • از کمپرس سرد می توان به منظور کاهش تورم استفاده نمود.
  • برای ضدعفونی کردن از محلول آب و نمک استفاده کنید.

مصرف غذا بعد از جراحی فک و صورت

  •  در روزهای اولیه پس از جراحی: در این دوره، برنامه غذایی باید بدون جویدن باشد. می توانید مواد بسیار نرم را مصرف کنید یا مواد را در مخلوط کن قرار دهید تا زمانی که نرم و رقیق شوند و سپس آن را ببلعید. بسیار مهم است که غذاها نباید جویده شوند. از جمله موادی که می توانید مصرف کنید فرنی، سوپ، وعده‌های غذایی نوزاد، ماست و غیره است. به یاد داشته باشید که مقدار وعده های غذایی که مصرف می کنید باید کافی باشد تا بهبودی جراحات دیگر با مشکل مواجه نشود.
  • از روز دهم تا روز بیست و یکم (۳ هفته پس از جراحی): در برخی از این دوره‌ها، دیگر نیازی نیست غذاهای مایع مصرف کنید. شما همچنین می توانید از وعده های غذایی نرمی استفاده کنید که نیاز به جویدن دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به پوره سیب زمینی، نیم نان ترکیبی،املت، کته و وعده های غذایی نرم مختلف اشاره کرد.
  • از ۳ هفته تا ۶ هفته پس از جراحی فک: در این زمان، در غذاهایتان تغییر ایجاد کنید. لقمه های کوچک بگیرید. اگر گوشت نرم مصرف می کنید، آن را به قطعات کوچک تبدیل کنید. سعی کنید فشار زیادی به استخوان فک وارد نشود. می توانید تعداد وعده های غذایی را افزایش دهید.
  • پس از شش هفته: می توانید جویدن را به طور معمول از سر بگیرید. اما نباید فراموش کنید که کل فک همچنان به طور کامل بهبود نیافته است و وعده های غذایی شما نباید خیلی سخت باشند. حداقل تا ۳ ماه پس از جراحی باید از خوردن غذاهای سخت از جمله پیتزا، سیب، هویج، گوشت سخت و غیره خودداری کنید.

ارتباط جراحی ارتوگناتیگ فک و صورت و ارتودنسی

نقش ارتودنسی در جراحی فک بسیار مهم است. غالبا انجام جراحی ارتوگناتیگ با ارتودنسی همراه می باشد. چرا که دندان ها پس از جراحی جا به جا می شوند. این بخش از درمان توسط یک ارتودنتیست ماهر صورت می پذیرد. نکته قابل توجه این است که، ارتودنسی دندان ها پیش از جراحی در برخی موارد می باشد. یعنی ارتودنسی یک عمل اجتناب ناپذیر از ارتوگناتیگ است. ارتودنسی در دو مرحله پیش از جراحی و پس از جراحی بسته به مدت زمان معینی می باشد. 6 الی 18 ماه پیش از جراحی  زمان مناسب ارتودنسی برای نحوه صحیح قرارگیری دندان ها است.

مصرف غذا بعد از جراحی فک و صورت

بهترین جراح فک و صورت در تهران

بهترین جراح فک و صورت در تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران، متخصصان بسیاری را در حوزه جراحی فک در خود جای داده است. بنابراین ممکن است انتخاب یک جراح فک و صورت در تهران برای برخی با چالش‌هایی همراه باشد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که متخصصی را انتخاب کنید که دارای تجربه و مهارت کافی باشد زیرا در غیر این صورت با وجود انجام جراحی دشوار ممکن است نتیجه دلخواه خود را نگیرید. همانطور که گفته شد انتخاب بهترین متخصص جراحی فک و صورت در تهران ممکن است برای برخی با چالش هایی همراه باشد و در هنگام تصمیم گیری دچار سردرگمی شوند. در ادامه به معرفی یکی از بهترین متخصصین این حوزه خواهیم پرداخت.

بهترین فوق تخصص جراح فک و صورت در تهران

یافتن بهترین جراح فک در تهران

یافتن بهترین فوق تخصص جراح فک و صورت در تهران برای تضمین سلامت دهان و دندان بسیار مهم است. با در نظر گرفتن صلاحیت ها و تجربیات جراح، تحقیق در مورد نظرات و توصیفات بیماران، ارزیابی مهارت های ارتباطی آن ها و بررسی استفاده آن ها از پیشرفت های تکنولوژیکی، می توانید هنگام انتخاب بهترین جراح فک در تهران تصمیم آگاهانه بگیرید. به یاد داشته باشید، صرف زمان و تلاش برای یافتن متخصص مناسب، پایه و اساس نتایج درمانی موفق، بهبود عملکرد دهان و لبخندی سالم‌تر و مطمئن تر را ایجاد می ‌کند.

  • مدارک و صلاحیت ها:

جستجوی خود را با ارزیابی کامل مدارک و صلاحیت های جراحان فک آغاز کنید. به دنبال متخصصانی باشید که آموزش های گسترده ای را در زمینه جراحی دهان و فک و صورت، از جمله آموزش تخصصی در درمان مسائل مربوط به فک، گذرانده اند.

  •  تخصص و تجربه:

جراح فکی را انتخاب کنید که در روش خاص مورد نیاز شما مهارت نشان داده باشد. با پرس و جو در مورد تعداد جراحی های مشابهی که انجام داده است، میزان موفقیت و توصیفات بیماران، تجربه پزشک مورد نظر را ارزیابی کنید. علاوه بر این، آشنایی جراح با آخرین تکنیک ‌ها و فن‌آوری‌های جراحی را در نظر بگیرید، زیرا این نشان ‌دهنده تعهد جراح فک به همراهی با پیشرفت ‌های این رشته است.

  •  شهرت و نظرات:

با جستجوی در پلتفرم های آنلاین و نظرات بیماران قبلی، در مورد شهرت جراح فک مورد نظر خود تحقیق کنید. به بازخورد در مورد حرفه ای بودن جراح، مهارت های فنی و رضایت کلی بیماران توجه نمایید. خواندن تجربیات دیگران می تواند راهی عالی برای سنجش قابلیت های جراح شما باشد.

  •  پیشرفت های فناوری:

با توجه به پیشرفت های سریع در زمینه جراحی دهان، انتخاب جراح فک که با آخرین تکنولوژی و تکنیک های درمانی به روز باشد، ضروری است. تجهیزات پیشرفته مانند تصویربرداری سه بعدی مانند ایمپلنت دیجیتال در تهران، برنامه ریزی جراحی به کمک کامپیوتر و گزینه های جراحی کم تهاجمی می توانند به طور قابل توجهی نتایج جراحی را بهبود بخشند و زمان بهبودی را کاهش دهند. برای ارزیابی تعهد جراح به ماندن در خط مقدم رشته خود، در مورد این پیشرفت‌ های تکنولوژیک در طول مشاوره جویا شوید.

چرا انتخاب دکتر جراح فک و صورت خوب مهم است؟

جراحی فک صورت یک درمان کاملا تخصصی است که علاوه بر اینکه نیاز است حتما به متخصص جراح فک مراجعه کنید به تجربه جراح شما هم بستگی دارد.  طبق گفته دکتر هومن هوشنگی متخصص جراح فک و صورت خوب در تهران نحوه انجام عمل جراحی کاملا بستگی به ساختار و مشکلات فک بیمار دارد و برای هرکس نمیتوان یک نسخه پیچید و در این جراحی خطرات و عوارضی هم وجود دارد که متخصص فک و صورت باید متوجه این موضوع باشد. پس با این حساب انتخاب بهترین متخصص جراحی فک و صورت در تهران اهمیت بسیار زیادی دارد. جراحان با تجربه با توجه به معایناتی که باید قبل از جراحی انجام می‌دهند، مشکلات استخوان فک را برطرف می‌کنند.

معرفی متخصص جراح فک و صورت در تهران

غالبا جراحی های زیبایی و هر گونه عمل های درمانی در تهران بسیار بیشتر از دیگر شهر ها می باشد. این موضوع به دلیل جمعیت و تقاضای بالا می باشد. جراحی فک در تهران در سال های اخیر به حدی زیاد بوده که تعداد زیادی از متخصصین این جراحی، در تهران آغاز به کار کرده اند. البته این به معنای عدم توانایی پزشک های شهرستان نمی باشد. مقصود از این جمله، تعدد عمل و به دنبال آن بالا رفتن مهارت و تجربه است. چرا که با انجام عمل در دفعات بیشتر، تجربه و مهارت نیز بالا می رود. علاوه بر این ها، در تهران دسترسی به کلینیک های متفاوت و در عین حال دستیابی به هزینه های متفاوت بسیار بیشتر است. کلینیک دکتر هومن هوشنگی به عنوان یکی از برترین مراکز انجام انواع این عمل، همواره تلاش نموده است با کادر متخصص و امکانات کامل، بیشترین میزان رضایت مراجعین عزیز را داشته باشد. دکتر هوشنگی با درمان ناهنجاری های فکین و صورت همواره یکی از بهترین متخصصان این حوزه به شمار می‌روند. بنابراین اگر به دنبال یک متخصص فک در تهران می‌باشید که علاوه بر تجربه کافی، بهترین و بالاترین میزان رضایت مراجعین را داشته باشد، کلینیک دکتر هوشنگی میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

بهترین جراح فک در شمال تهران کیست؟

بهترین جراح فک در شمال تهران کیست؟

برای شروع، جراح دهان و فک و صورت یک متخصص پزشکی است که دوره های تخصصی را در دندانپزشکی و پزشکی گذرانده است. این آموزش های جامع آن ها را با دانش و مهارت برای رسیدگی به شرایط پیچیده دهان و صورت مجهز می کند. جراحان دهان و فک و صورت علاوه بر آموزش پزشکی، آموزش های گسترده ای را نیز در زمینه تکنیک های جراحی مخصوص سر، گردن و دهان می بینند. تخصص و دامنه جراح فک و صورت بسیار زیاد است.

همیچنین قادر به انجام انواع روش های جراحی از جمله جراحی اصلاحی فک، کاشت ایمپلنت دندانی، درمان ترومای صورت و مدیریت عفونت های دهان و صورت هستند. دانش آن ها فراتر از انجام جراحی است، زیرا این متخصصان همچنین آموزش دیده اند تا هر گونه نگرانی عملکردی یا زیبایی مرتبط را مدیریت کنند. این آموزش ها به آن ها اجازه می دهد تا مراقبت های جامعی را به بیماران خود ارائه دهند.

علاوه بر این، جراحان دهان و فک و صورت اغلب با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی برای ارائه نتایج درمانی مناسب همکاری می کنند. آن ها با ارتودنتیست ها، متخصصان پروتزها و سایر متخصصان دندانپزشکی همکاری می کنند تا برنامه های درمانی شخصی سازی شده متناسب با نیازهای فردی بیماران خود را توسعه دهند. توانایی این جراحان حرفه ای در ادغام رشته های مختلف در دندانپزشکی و پزشکی آن ها را قادر می سازد تا مراقبت های جامع و چندوجهی را نیز به بیماران ارائه دهند. کلینیک دکتر هوشنگی به عنوان یکی از بهترین مراکز در این حوزه مفتخر است تا بهترین خدمات جراحی فک و صورت را با بیشترین میزان رضایت مراجعین ارائه نماید.

جراحی فک و صورت در زعفرانیه

جراحی فک و صورت در زعفرانیه

با توجه به حساسیت جراحی فک و تاثیر مستقیم آن بر روی زیبایی، بیماران حتما باید پزشک متخصص و جراح فک و صورتی را انتخاب کنند که از تجربه و مهارات بالایی برخوردار باشد. پزشک باید با احتیاط، ویژگی های دهان و مینای دندان را آزمایش کند تا کاملاً درست باشد. در صورت عدم رعایت این نکات، فرد مبتلا پس از عمل با مشکلاتی در عملکرد دهان و دندان خود مواجه خواهد شد.

به طور کلی، روند درمان جراحی فک و صورت در زعفرانیه با ویزیت پزشک متخصص آغاز می شود. پس از آماده سازی تصاویر و اسکن های رادیولوژی مورد نظر، جراح فک و صورت در زعفرانیه استراتژی عمل را تعیین می کند. مدت زمان جراحی با توجه به روش و تشخیص پزشک می‌تواند متفاوت باشد. پس از انجام عمل جراحی، فرد مبتلا به مدت 2 روز در کلینیک بستری می شود و در طی آن شرایط وی به خوبی و به طور منظم بررسی می شود. پس از ترخیص، بسیار مهم است که فرد آسیب دیده در خانه استراحت کند و دستورات را تا پایان دوره نقاهت به طور کامل رعایت کند. احتمال خونریزی تقریباً هفته‌ ها بعد از عمل طبیعی است و ممکن است تقریباً هر هفته درد و تورم وجود داشته باشد و با استفاده از مسکن ‌ها کاهش پیدا کند.

پس از هر هفته درمان جراحی، فرد مبتلا برای بررسی وضعیت خود به محل کار پزشک متخصص جراح فک مراجعه کند. برای تقریباً ماه‌ها پس از عمل جراحی، فرد مبتلا باید مفید ترین وعده‌های غذایی نرم را بخورد و پس از آن، می توانند از موادی مانند سالاد یا دیگر مواد غذایی استفاده کنند. اگر فرد آسیب دیده توصیه های مراقبتی را به طور موثر دنبال کند، پس از تقریباً چهار ماه، یک دوره بهبودی کامل انجام می شود و پس از 6 تا 12 ماه، فرد مبتلا باید برای دومین دوره درمان مراجعه کند.

کلینیک دکتر هوشنگی به عنوان یکی از بهترین مراکز ایمپلنت دندان، جراحی فک، جراجی بینی مفتخر است تا بهترین مشاوره و خدمات را در این حوزه ارائه نماید.

هزینه جراحی فک و صورت در زعفرانیه

پیش از این نوسانات ارزی و جهش قیمت خدمات در کشور ما هر چند سال یکبار اتفاق می افتاد، اما متأسفانه شرایط اقتصادی کشور در چند سال اخیر به طور مستمر در نوسان بوده و این موضوع بر تعرفه های خدماتی مانند قیمت  جراحی فک و صورت در زعفرانیه و تهران تاثیر زیادی دارد. هزینه ای که شما با یک جراح فک و صورت موافقت می کنید می تواند با هزینه جراحی پزشک دیگری متفاوت باشد. جدای از تفاوت مواد مورد استفاده برای جراحی، تجربه جراح مهمترین عامل تعیین کننده هزینه جراحی فک در زعفرانیه و یا دیگر نقاط است. هزینه این جراحی منحصر به فرد به صورت ترکیبی از هزینه های زیر محاسبه می شود:

  • نوع جراحی

در هزینه جراحی فک و صورت در زعفرانیه و به طور کل تهران، عوامل مختلفی تاثیر گذار است که یکی از آن ها، نوع جراحی است. بنابراین روش و نوع آن بر هزینه تاثیرگذار خواهد بود.

  • هزینه پیچ و پلاک فکی

زمانی که جراح فک در اتاق عمل بریدگی های استخوانی ایجاد می کند، پس از جابجایی قطعات استخوانی، آن را در محل جدید به وسیله ابزاری به نام پیچ و پلاک ثابت می کند. هزینه این پیچ ها و پلاک ها (و حتی تهیه آنها) در مواردی که جراحی فک و صورت در بیمارستان آموزشی انجام می شود به عهده خود بیمار می باشد. البته در موارد خصوصی معمولاً هزینه مواد مورد استفاده برای جراحی  محاسبه می شود.

  • هزینه بیمارستان

جراحی فک (به ویژه جراحی فک بالا و پایین) معمولاً حداقل به یک شب بستری شدن در بیمارستان نیاز دارد. بیمار صبح روز جراحی در بیمارستان بستری می شود و پس از عمل فک در اتاق ریکاوری به هوش می آید و سپس به بخش منتقل می شود. او یک شب در بیمارستان می ماند و معمولا یک روز بعد مرخص می شود. هزینه بستری در بیمارستان را نیز باید از جمله هزینه های عمل در نظر گرفت.

جراحی فک و صورت در زعفرانیه
جراح فک و صورت

نمونه درمان‌های جراحی فک و صورت در تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید