بهترین جراح چانه در شمال تهران

جراحی چانه یکی از متداول ترین عمل های زیبایی و درمانی در سال های اخیر می باشد. این جراحی توسط پزشک زیبایی برای برقراری تناسب و تقارن صورت انجام می شود. بسیاری از افراد هم برای ایجاد زوایه در چانه این جراحی را انجام می دهند. زاویه سازی چانه تاثیر بسزایی در زیبایی افراد دارد. افرادی که دارای صورت های گرد هستند، بیش از دیگران این عمل را انجام می دهند. اما یکی از مهم ترین نکات این عمل جراحی، انتخاب جراح مناسب است. در این مقاله تخصصی و زیبایی جهت آشنایی با بهترین جراح جنیوپلاستی و بهترین جراح چانه در شمال تهران، زعفرانیه، با ما در سایت دکتر هوشنگی همراه باشید.

بهترین جراح چانه در تهران

جراحی جینوپلاستی در شمال تهران چگونه انجام می‌شود؟

جراحی جینوپلاستی در شمال تهران چگونه انجام می‌شود؟

جراحی چانه به دلیل پر طرفدار بودن در کلینیک های زیبایی، توسط پزشک زیبایی مجرب انجام می شود. بدیهی است که این عمل در شهر های بزرگ تر علی الخصوص پایتخت، متداول تر باشد. به همین علت درصد بالایی از پزشک های زیبایی متخصص جراحی چانه در شمال تهران حضور دارند. در شمال تهران میزان عمل های زیبایی به نسبت جمعیت نیز بیشتر است. این جراحی به چند علت بسیار حساس می باشد. به دلیل جراحی صورت، تاثیر بالایی در زیبایی افراد دارد.

پس بهتر است پیش از اقدام برای این جراحی، پزشک زیبایی مناسبی را پیدا کنید. دلیل بعدی، سلامتی می باشد. چنانچه جراحی فک و چانه به درستی انجام نشود، سلامتی فرد را تحت شعاع قرار می دهد. یعنی علاوه بر زیبایی، در تنفس، غذا خوردن و تکلم فرد تاثیر منفی خواهد داشت. برای همین منظور، یافتن متخصصی حاذق بسیار حائز اهمیت است. حال برای پیدا کردن چنین پزشکی باید نکات مهمی را در نظر بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

بهترین جراح جینوپلاستی در زعفرانیه، شمال تهران

بهترین جراح جینوپلاستی در زعفرانیه، شمال تهران

بهترین جراح جینوپلاستی در شمال تهران یا بهترین جراح چانه در زعفرانیه، فارغ از نام او، کسی است که بیش از هر چیزی دانش کافی برای این جراحی را داشته باشد. متخصصی که دانش را همراه با تجربه تلفیق می کند، قطعا بهترین انتخاب است. علاوه بر این، دانستن تناسبات طلایی در صورت از مهم تریم نکات جراحی می باشد. یک پزشک حاذق، باید بسته به تناسبات صورت هر فرد، جراحی را انجام دهد چه جراحی کوچک کردن چانه باشد چه درمانی. زمانی که فرد برای مشاوره جراحی اقدام می کند، پزشک باید توسط نرم افزار های به خصوصی تناسب چهره را مشخص کند.

برای برخی از افراد به دلیل فرم صورت، جراحی متفاوت خواهد بود. بنا بر این تناسب امری ضروری می باشد. بهترین جراح جینوپلاستی پیش از جراحی و پس از آن، باید نکات مهم را در اختیار بیمار بگذارد. به این صورت که مراقبت های لازم را به او ذکر می‌شود و تمامی ضروریات را به او اعلام کند.

قیمت جراحی چانه در شمال تهران

جراحی چانه به علت حساسیت و ظرافت بالا، کمی از دیگر عمل ها گران تر می باشد. البته عمل های مربوط به چانه، به چند روش صورت می گیرند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. اما عمل جراحی همان طور که از نام آن پیداست، هزینه بیشتری در بر دارد. چرا که توسط جراح، استخوان های فک و چانه جا به جا شده و در صورت لزوم تراشیده می شوند. این تراش ها مانند عمل بینی می باشد. در واقع این عمل با بیهوشی انجام می شود. به همین علت در هنگام جراحی دردی احساس نخواهد شد. قیمت این جراحی چندان ثابت نیست. بلکه در هر موقعیت مکانی متغیر است. در واقع عمل های زیبایی غالبا هزینه هایی طبق تعرفه ندارند. هر کلینیک بسته به موقعیت و خدماتی که ارائه می دهد، هزینه های متفاوتی را نیز در نظر می گیرد.

قیمت جراحی چانه در شمال تهران

زاویه سازی چانه

زاویه سازی و عمل چانه همان طور که پیش تر گفتیم به چند روش انجام می شود. متداول ترین نوع این عمل، تزریق فیلر می باشد. این نوع از زاویه سازی علاوه بر سرعت بالا، هزینه کمتری هم دارد. بسیاری از بانوان به این دو دلیل این نوع از عمل چانه را انتخاب می کنند.

نوع دوم روش جراحی می باشد که با تراشیدن استخوان های فک انجام می شود. در این روش هزینه بالا تر و سرعت بهبود آن کمتر از روش اول می باشد. در روش سوم نیز با استفاده از نخ، صورت را به سمت بالا کشیده و استخوان های چانه نمایان می شود. این نوع از عمل چانه هم طرفداران بسیاری دارد. چرا که هم سرعت تاثیر آن بسیار بالا بوده و همچنین هزینه آن پایین تر است. اما این روش برای افرادی که صورت های گرد دارند چندان مناسب نیست. چرا که استخوان های چانه برای صورت های گرد و پر، کمی کوچک تر است. اما برای صورت های بیضی بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که مشاوره با یک متخصص فک و صورت می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

بهترین متخصص جراحی چانه در زعفرانیه

بهترین متخصص جراحی چانه در زعفرانیه

جراحی چانه برای برخی افراد تنها به دلیل زیباتر شدن صورت انجام می گیرد. اما برخی دیگر نیز به علت درمان این عمل را انجام می دهند. افرادی که به علت سانحه های تصادف و شکستگی استخوان صورت و یا به صورت مادرزادی دارای عدم تقارن در صورت می باشند. این افراد غالبا به دلیل گفته شده دچار اختلال در تنفس نیز می شوند. به همین علت عمل جراحی چانه برای آن ها بسیار ضروری است. همچنین این عارضه موجب می شود، دندان های فرد روی هم قرار نگیرند. این مشکل در زیبایی فرد و غذا خوردن و تکلم او تاثیر منفی خواهد داشت. افرادی که به دلایل گفته شده برای جراحی چانه اقدام می کنند، معمولا باید سلامت دندان ها را نیز در ابتدا تامین کنند.

در واقع با معاینه دندان ها و سلامت آن ها برای این جراحی اقدام کنند. یا پس از انجام جراحی دندان ها را ارتودنسی کنند. اما نکته بسیار مهم این است که این گونه افراد به دلیل جراحی درمانی، ممکن است تحت پوشش برخی شرکت های بیمه قرار گیرند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]